Sunday, April 22, 2012

#10 facts about me

disebabkan kat twitter tak boleh nak twit panjang2, maka aku tulis kat blog.. *my twitter is on your left side + top* ...

mode: membebel sorang2 sebab otak blur pk pasal kerja


  • Pemurah
no no no... bukan pemurah dengan belanja semua gaji aku pada semua orang.. haha... i mean pemurah dari segi memberi kerja yang sebaik aku mampu...walaupon bos tak suruh..haha..pemurah la sangat kan... malah juga pemurah kalau sapa2 nak kawan ngan aku..aku sudi membalas salam perkenalan.. tapi kalau yang berniat serong tu, mohon maaf jika tidak dilayan. :p

  • Suka shopping
its normal la kan..dah name pon perempuan... tapi tak semua macam ni.. i mean golongan2 yang suka shopping cam aku..yang tak terasa kaki kebas berjalan pusing 1 mall semata2 mencari 1,2 barang *haha..Mr Sunbae je tak merungut teman aku*...the worst thing, beli dahulu baru fikir kegunaannya kemudian *lagi kalau ke ikea*, sanggup menahan lapar seketika dan mood bertukar dalam 1 saat ketika melihat "Less 70%", "Less 30%", "Less 50%", "SALE", "JUALAN HEBAT/PROMOSI MENAJUBKAN" walau dilihat dari jaoh *over sangat tuuu*


  • Sayangkan bilik aku
kalau aku duk jauh2 dari rumah like USM dulu, orang homesick sebab rindu family...i pon rindu jugak, but the most is my lovey dovey ROOM!! i dunt know how to describe.. my queen bed with comforter and lots of pillow and a family teddy bears plus suasana yang nyaman and sedikit gelap..oh!! really miss u everytime hujan turun..hahaa... i believe u guys mesti ada your own reason why loveeeee your room  (^__^)
  • Tidak suka berkemas
sangat2 tidak suka... my family and Mr Sunbae know me well.. haha..siap ada hygiene inspection kot every weekend *mentang2 dia Safety Engineer kat platform..haish!* and i really don't know how to pack my things kalau nak pergi mana2..beg mesti jadi banyak..semua barang pon aku nak bawak..ops2...please don't judge me too early darl.. cause kalau i dah berkemas, berjam2 even 1 kotak barang...perfectooo!! 


  • Tak tahu pasang tali kasut
this might be the worst thing... mesti orang rase aku loser..(-_-") dari aku kecik sampai dewasa kini *yes! i'm a teenager*..orang nak pakai kasut ade tali, aku pon sebok nak..orang tuka tali kaler2, aku pon nak jugak... tapi bile part basuh kasut, tali aku tak buang...sebab........kalau aku buang mesti bukan aku yang pasang..masa sekolah, bapak i lerr... dah masuk asrama, opkos my cubemate..haha..dah masuk U, aku hantar pi blok sunbae.. *memang tak nak tahu pasang, buat pening jee*


  • Liat bangun tidur
masa kecik2 dulu bapak aku la kejutkan.. tapi dia just on suis lampu, terus aku bangun *tak suka silau* bila dah masuk asrama, mesti orang sebelah katil aku yang kejutkan *i miss MEYRAH and WANA* dah masuk matrik, my roomate la kejut *CIK ILA and LIYANA* masa U, sapa jadi roomate aku tu la jadi alarm aku..hahaha...*PUT, NADIA, PINGGU and SUYA* and not to forget Mr SUNBAE.. dari aku 3rd year till aku dah kerja sekarang, dia la alarm aku.. hahah... *such a lazy girl plak rasa..ke manja? haha... no such thing* ni alarm aku kat laut, mesti la aku terjaga lambat lagi pi kerja *as usual* sampai kekadang my mom yang kejutkan ~ TQ guys for being such a good alarm for me..miss u badly .. haha ~


  • Suweeetttt
okey...kalau tak banyak 20% dah okey kot..haha *perasan kejap* ..walaupon i tak cantek sangat cam u u yang baca nie...tapi syukur alhamdulillah ..ciptaan Allah kan kite semua... bersyukur la yer... masa zaman study dulu my senget rumate SUYA selalu cakap aku buat2 suwiitt sebab aku suka decorate something as a simple gift kat orang..hahaha... so, SUYA, aku memang suwiit okey...bukan buat2 suwitt..hahahahaha.... 
  • Suka berholiday
dari zaman aku sekolah my family memang bawak round2 satu Malaysia..yela kan..zaman tu Malaysia je mampu..tapi at least semua negeri aku dah jejak mase aku sekolah..haha.. dah besar camni, baru lah berkemampuan my family bawak holiday luar.. Alhamdulillah...rezeki Allah... masa belajar dulu pon aku suka plan pergi situ sini... siap planning schedule and budget lagi..sian Mr Sunbae jadi mangsa follow aku jalan2 negeri orang..hahaha....dah kerja, tiap bulan outstation..so, korang pon kena berjalan2 melihat alam untuk ilang stress.. budget bisa di atur..  :)


  • Kinda Sombong dan Egoiss
orang yang tak kenal aku memang akan rasa aku ni sedikit sombong..sebab aku suka buat2 sombong so that boye2 stay away dari aku..hahaha...tapi kalau dah kawan and kenal, tak de lah sombong pon aku ni..orite je yop! *perasan again * Egois? yes i am.. untuk certain things la... dan banyak perkara aku ego dengan certain people especially Sunbaenim...*sorry* .sometimes, just tak mahu orang simply take an advantage kat kite..

  • Tidur bantal bersepah

haa..sapa penah jadi roomate aku tau la banyak mane aku punye bantal.. kat rumah lagi berganda.. aku tak boleh tidur lena kalau bantal kurang dari 3.. kepala, pelok, kaki, lengan, my back, everywhere ade bantal.. kalau boleh nak buat macam kubu gitteww.... walaupon bangun pagi tu bantal semua kat lantai..haha...*rasa selamat je nak tidur..erk *





sticky note: saje bosan2 .. tq for those who are willing to read this..hahaha...



sparkle effects

2 comments:

me suya said...

erk... ho la.. suwit2.. kih kih kih....

Mr sunbae <3

cha apple said...

itu dulu weh..skg x oke..no mor.. haha.. xpe..nnt aku wat untuk mu lop

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

goctHa! hehe