Sunday, February 11, 2018

KULIT BEBAS CELA TANPA BAHAN KIMIA

Cha pun obses jugak nak hilangkan jerawat, jeragat, nak kulit tegang, cerah, taknak kedut sebab tu daripada zaman belajar berjinak-jinak cari skincare yang boleh buat kulit flawless

Tapi Cha pun pernah terkena produk yang menjanjikan tiada side effect tapi akhirnya menghakis kulit kita tanpa sedar. Punya la pilih Organic Product tapi sebenarnya takla 100% organik

I la tu terkena.

Pernah cuba macam-macam sampai kulit menggelupas teruk. Menangis sebab bila cuci rasa macam dihiris kulit. Boleh imagine tak?!

Urgh!

Sampai la Cha cuba skincare Shaklee Enfuselle untuk dry skin (my type skin)
Ya Allah effect dia memang tak sama macam yang pernah cuba sebelum ni

Lembut sangat kulit
Langsung tak pedih, tak mengering, tak menggelupas
Kulit moist!

Beli tahun lepas pun tak habis lagi pakai. Punya la jimat kan padahal tonyoh hari-hari

Tapi Shaklee dah stop haritu untuk skincare ni sebab SKINCARE BARU yang LAGI HEBAT untuk masuk pasaran!

Produk baru yang Shaklee release setelah 8 tahun.

8 tahun untuk pastikan betul-betul kualiti dan selamat!

Bahan bukan sebarangan. Kandungan botanikal dan patented formula yang takde dalam produk orang lain. TAK BOLEH COPY FORMULA!


YOUTH, LOOK YOUNGER LONGER

Ingredients youth:


MUSCADINE GRAPE

Polifenol Muscadine Grape yang dalam proses patent melindungi dan memperbaiki DNA sel dalam masa yang sama menghalang kerosakan kolagen dan elastin.


LOTUS JAPONICUS

YOUTH Complex yang dalam proses paten, digabungkan dengan Lotus Japonicus, mengaktifkan protein youth yang penting untuk penjanaan semula sel bagi menghasilkan lebih kolagen, elastin dan fibrilin. YOUTH Complex dihasilkan bersama dengan Lotus Japonicus dan Schisandra Chinensis Fruit Extract, yang membekalkan lebih banyak nutrien dan tenaga kepada kulit anda secara berstruktur.




APPLE STEM CELL EXTRACT
Kajian menunjukkan bahawa Apple Stem Cell Extract mengaktifkan dan mempercepat pembaharuan sel kulituntuk kulit kelihatan lebih muda. Ia juga mengekalkan serta memperbaiki tisu kulit supaya kulit anda kelihatan lebih berseri dan lembut, lebih lama.


SCHISANDRA CHINENSIS FRUIT EXTRACT

Secara tradisionalnya, herba ini digunakan di China, Jepun dan Korea untuk melegakan dan menenangkan keradangan dan kegatalan kulit. Sesuai untuk semua jenis kulit, Schisandra Chinensis Fruit Extract menyokong struktur kulit muda dengan menyuburkan kulit dengan vitamin semulajadi dan antioksidan.


VITAL REPAIR+®COMPLEX

Vital Repair Complex+® yang mempunyai pelbagai paten memberikan nutrien anti oksida dan vitamin-vitamin penting untuk menghalang radikal bebas yang merosakkan kulit dan menggalakkan tumbesaran sel sihat.


Best ke best?

Klik 
whatsapp Cha untuk sebarang pertanyaan dan harga Istimewa 😊

FB : Shahida Hussin
IG : @theinfinitecharm

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

goctHa! hehe