Friday, November 25, 2011

MISTERI KLIA

hokey...hokey...dari pagi tadi aku duk ngadap blog2 orang pasal entiti...~sakit belakang...huuuuuu.....~
gara2 my bro la ni....grrrr~~
alang2 membaca pasal RUMAH KAYANGAN, terbukak pasal MONA FENDI... ~ngeri beb! ~
kalau korang nak tau, baca kat SINI.

tapi kalau pasal shah alam ni, banyak da yang aku baca... mesti korang pun baca..
but pasal KLIA ni, its something new la bagi aku...*agak ketinggalan zaman*



* agak cantik ... ^^,*

so, my bro suggest aku google story pasal KLIA ni..
"....citer ni pon dah lama...tpi time tu klia dh buka dah..terjadi kat sedara die...citernya, tetiap pagi round 3-4 am, sedara dia akan antar asben dia gi keje kat klia tu, bwk anak2 diorang yg th tido skali (2 org) letak kat seat belakang.. ada 1 pagi tu, on the way nk balik rumah (pas dh antar asben dia), tetiba sedara dia tgk ada sorang pompuan rambut panjang duduk kat seat sebelah dia sambil perhati dia...mmg dia kecut giler...tp dia maintain bwk kete tu...sepanjang perjalanan sampai kat umah pompuan tu still dok perhati dia...waktu dia buka pintu gate umah pon,pompuan tu ada lam kete lg dok perhati dia..dia bawak kete masuk umah pon, pompuan tu stil dok perhati..then....."

hehe...suspen je kan...korang boleh follow up full cerita pasal klia ni kat SINI ye... hik3....

nota selit: saja nak berkongsi what I'd read..

sparkle effects

2 comments:

Aieda Adnan said...

saspen kot..crite hantu aku pon da teergantung je..haha

cha apple said...

hahah..aku fan cite hantu hang...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

goctHa! hehe